Merkenruil door Van Dijk en Van den Bergh
Van den Bergh Nederland neemt het margarinemerk Sense over van Van Dijk Food
Products en zal dit op termijn onderbrengen bij Becel.
Van Dijk neemt op
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
zijn beurt neemt het frituurvetmerk Diamant over van Van den Bergh. Beide
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altenabedrijven richten zich met de merkenruil meer op een enkele
productcategorie, een verandering die wordt ingegeven door een krimpende
Europese vettenmarkt. Opmerkelijk is dat Van Dijk onlangs bekendmaakte de
margarineactiviteiten (Sense en Gouda’s Glorie) te willen samenvoegen met
die van Koninklijke Brinkers (Wajang, Leeuwezegel en Mediterrane).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid