Maas De Vries en NRG3 lanceren Connecticity
Vandaag lanceren de bureaus Maas De Vries en NRG3 een alliantie op het gebied van online reputatiemanagement en pr onder de naam Connecticity. Het team van Connecticity wil communicatieprofessionals helpen het imago van hun organisatie, merken en producten op het web te bouwen en te beschermen.
Door transparant te zijn en tijdig de meest invloedrijke opiniemakers te informeren, kunnen reputaties directer worden gemanaged. Connecticity adviseert bedrijven over hoe, waar, bij wie en met welke boodschap zij op het web aanwezig moeten zijn. Verder voert het team alle online communicatieactiviteiten uit.
Bij online reputatiemanagement gaat het erom contact te onderhouden met relevante online opiniemakers die een groot publiek weten aan te trekken en daarmee ook offline invloed hebben op reputaties. Connecticity richt zich op media, opiniemakers en consumenten die online relevant zijn voor een organisatie of merk en volgt de opinievorming. Ook wordt een advies gegeven hoe deze opiniemakers te bereiken. Verder bekijkt Connecticity of, en zo ja hoe organisaties zich online op fora in gesprekken moeten mengen.
Connecticity is een multidisciplinaire alliantie van het Haarlemse communicatieadviesbureau Maas De Vries en het communicatiebureau NRG3 uit Amsterdam. Maas De Vries is actief op het gebied van corporate communicatie, positionering en reputatiemanagement. NRG3 is ‘een interactieve merkenbouwer’.
Op de foto: het Connecticity Team, v.l.n.r.: Lourens Keers (NRG3), Brego Keller (NRG3), Sandra Maas (Maas De Vries), Michiel de Vries (Maas De Vries).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid