Overslaan en naar de inhoud gaan

Maas De Vries en NRG3 lanceren Connecticity

Vandaag lanceren de bureaus Maas De Vries en NRG3 een alliantie op het gebied van online reputatiemanagement en pr onder de naam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag lanceren de bureaus Maas De Vries en NRG3 een alliantie op het gebied van online reputatiemanagement en pr onder de naam . Het team van Connecticity wil communicatieprofessionals helpen het imago van hun organisatie, merken en producten op het web te bouwen en te beschermen.

related partner content for mobile comes here

Door transparant te zijn en tijdig de meest invloedrijke opiniemakers te informeren, kunnen reputaties directer worden gemanaged. Connecticity adviseert bedrijven over hoe, waar, bij wie en met welke boodschap zij op het web aanwezig moeten zijn. Verder voert het team alle online communicatieactiviteiten uit.
Bij online reputatiemanagement gaat het erom contact te onderhouden met relevante online opiniemakers die een groot publiek weten aan te trekken en daarmee ook offline invloed hebben op reputaties. Connecticity richt zich op media, opiniemakers en consumenten die online relevant zijn voor een organisatie of merk en volgt de opinievorming. Ook wordt een advies gegeven hoe deze opiniemakers te bereiken. Verder bekijkt Connecticity of, en zo ja hoe organisaties zich online op fora in gesprekken moeten mengen.
Connecticity is een multidisciplinaire alliantie van het Haarlemse communicatieadviesbureau Maas De Vries en het communicatiebureau NRG3 uit Amsterdam. Maas De Vries is actief op het gebied van corporate communicatie, positionering en reputatiemanagement. NRG3 is ‘een interactieve merkenbouwer’.
Op de foto: het Connecticity Team, v.l.n.r.: Lourens Keers (NRG3), Brego Keller (NRG3), Sandra Maas (Maas De Vries), Michiel de Vries (Maas De Vries).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in