Klantonvriendelijke Media Markt in Amsterdam Zuid-Oost


De Media Markt in Amsterdam (Zuid-Oost) is zeer klantonvriendelijk.
Waarschijnlijk heeft het filiaal veel te maken met diefstal, want ook goedaardige klanten (zoals ik?) hebben te lijden onder klantvijandig gedrag.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr staat een bataljon aan kluisjes met doorzichtige deuren in de entree voor de ingang. Het is namelijk de bedoeling dat de klant zijn rugzak (klein of groot ? er wordt geen uitzondering gemaakt) in het kluisje opbergt.
Dames met handtasjes (klein én groot) worden zonder problemen doorgelaten maar ik (ik ben geen dame met een handtasje, maar een dame met een kleine rugzak. Kleiner dan sommige handtasjes van sommige dames) word elke keer tegengehouden.
'Uw rugzak in de kluis, alstublieft'.
Met die eis kan ik nog wel leven, ware het niet dat er voor het gebruik van een kluisje 1 of 2 euro in het slotje moet worden gedeponeerd. Die krijg je bij opening van het kluisje weliswaar terug, maar je moet maar net een 1- of 2 euromunt in portemonnee hebben. Ik heb dat meestal niet. Op naar de klantenservice dus, om mijn 10 eurobiljet te wisselen.
En dan komt het: de laatste keer heb ik 18 (!) minuten moeten wachten voordat ik werd geholpen. 18 minuten (ik heb het geklokt) voordat mij dus toegang werd gegeven tot het betreden van een winkel.
18 minuten?
Het was dat ik iemand had beloofd iets voor hem mee te nemen bij de Media Markt, anders was ik rechtsomkeert gegaan.
Ik heb alle begrip voor het tegengaan van winkeldiefstal, maar dit is de kantonvriendelijkste benadering van een potentiële gelduitgever-in-jouw-zaak.
Niet alleen vanwege de wachttijd van 18 minuten voordat ik mijn geld kon wisselen, maar ook het feit dat mijn hele kleine rugzak niet acceptabel was en een grote damestas wel.
Een oplossing zou zijn kluisjes aanschaffen waar geen munt voor nodig is om de deur op slot te krijgen.
Maar eigenlijk: laat mensen met rugzakken gewoon door of neem als beleid: geen enkele tas.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid