Overslaan en naar de inhoud gaan

Keith Ta (Widespace): "Advertentiemogelijkheden met geluid en stemherkening" [Visie Mobile 2014]

In de laatste maand van het jaar laat MobileMarketing.nl diverse specialisten aan het woord over hun mobile marketing verwachtingen voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mijn verwachtingen voor 2014 zijn dat de omzet van mobile advertising verder toe zal nemen. Dit was al te zien uit de IAB cijfers, in 2012 was de share van mobile omzet 3,1% van online display terwijl in H1 van 2013 deze gestegen is naar 6,6%.

related partner content for mobile comes here

Ik verwacht verder dat de omzet toe zal nemen in rich media advertising op mobile. Dit device heeft unieke functionaliteiten t.o.v. andere media. Tot op heden waren de redenen om geen gebruik te maken van interactieve formaten de techniek en gebrek aan kennis bij de adverteerders maar hier zal in 2014 verandering in komen. Techniek zal verbeterd worden en het zal makkelijker worden om een rich media campagne op te zetten. Het is ook de taak van uitgevers en netwerken om adverteerders te helpen aan kennis op mobile advertising.

Ook zullen advertentiemogelijkheden met geluid en stemherkenning geïntroduceerd worden op de Nederlandse markt. Met deze mogelijkheden maak je het adverteren op de smartphone persoonlijker wat past bij dit device, TV kijken doe je met vrienden of het gezin, de desktop/ laptop en tablet worden gedeeld met huisgenoten maar de smartphone is van jou alleen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in