Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse media vereenvoudigt tariefstructuur

Ilse media heeft de tariefstructuur sterk vereenvoudigd. In de nieuwe opzet is het aantal advertentietarieven teruggebracht tot drie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het online netwerk maakt onderscheid in: ‘ongetarget’ adverteren (op alle sites, op heel Ilse, heel Startpagina of alle Startpagina dochters); ‘getarget A’ (op verticale onderdelen als NU.nl en bij affiniteitsgroepen); en ‘getarget B’ (op de ilse zoekresultatenpagina's, VrouwOnline, de Sanoma Titelsites en een aantal affiniteitsgroepen, zoals financiën, carriëre en techniek.

related partner content for mobile comes here

Paul Molenaar, algemeen directeur ilse media noemt de nieuwe tariefstructuur ‘een keuze voor eenvoud en doeltreffendheid’. ‘Klanten mogen niet worden gehinderd door een wellicht goed bedachte, maar uiteindelijk te ingewikkelde tarieventabel. ilse media levert op deze manier aan huidige en toekomstige partners het beste dat online adverteren te bieden heeft.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in