Ikea sterkste merk van 2007
Nederlanders vinden Ikea het sterkste merk. Dat blijkt uit het tweejaarlijkse merkenonderzoek van het reclamebureau Consult Brand Strategy.
Ikea, dat recent ook werd uitgeroepen tot de beste winkelketen van 2007, wordt ervaren als vernieuwend en trendy, aldus André Soff van het bureau. De tweede plek wordt ingenomen door Google, gevolgd door CliniClowns als derde sterkste merk in Nederland.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Opvallend is volgens het bureau de snelle opkomst van Google. De sterkste nieuwkomer van 2007 is Marktplaats.nl. De veilingsite kwam terecht op de 35e plaats.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaVoor het onderzoek zijn 1500 personen naar hun mening gevraagd en ruim duizend merken beoordeeld op onder meer bekendheid en imago.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid