Overslaan en naar de inhoud gaan

Ibt en Respons samen in eventonderzoek

Ibt Marktonderzoek en Respons Evenementen Monitor gaan samenwerken op het gebied van evenementenonderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarvoor zal Respons zijn huidige activiteiten, zoals publiekstellingen, enquêtes onder bezoekers en sponsoronderzoeken, onderbrengen in het nieuwe samenwerkingsverband Ibt-Respons. Ibt-Respons wil zich verder concentreren op het ontwikkelen en onderzoeken van kengetallen voor de evenementenbranche, zoals de vorig jaar door Respons geïntroduceerde MBE’s (Media Bereik Eenheden) en de door Ibt ontwikkelde Sponsoring Effect Eenheden.

related partner content for mobile comes here

Ibt is onder andere verantwoordelijk voor de publieksonderzoeken van Sail Amsterdam. Verder ontwikkelde het bureau de ‘Speltmethodiek’ die de effecten van evenementensponsoring meet, en beschikt het over onderzoeksresultaten voor honderden individuele sponsors. Respons Evenementen Monitor verzamelt informatie over publieksevenementen in Nederland en België. Het samenvoegen heeft volgens Lex Kruijver, directeur van Respons, als belangrijk voordeel dat Ibt-Respons straks ‘in staat is om benchmarks en vergelijkingsmateriaal voor individuele onderzoeken te creëren’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in