Overslaan en naar de inhoud gaan

Horlings weg bij Proximity

Sandra Horlings vertrekt per 1 april bij Proximity Amsterdam. Ze gaf vier jaar leiding aan het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen vier jaar ontwikkelde Proximity Amsterdam zich naar een zelfstandige positie binnen de BBDO Groep in Nederland en werd het een belangrijke speler in het internationale Proximity-netwerk.

related partner content for mobile comes here

Proximity gaat een nieuwe fase in, waarin de samenwerking binnen de groep meer belang krijgt. Voor Horlings is dit ‘een natuurlijk moment’ om het bureau te verlaten. Horlings: ‘Ik voel de behoefte om in een vrijere positie mijn ambities te kunnen waarmaken. De vorm waarin ik dat ga doen, is nog niet helemaal helder. Ik neem nu de tijd om dat uit te werken.’

De werkzaamheden van Sandra Horlings worden voorlopig overgenomen door het managementteam van Proximity samen met ceo van BBDO Nederland, Willem van der Schoot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in