Overslaan en naar de inhoud gaan

Het tijdschrift is bijzaak, of de spil

Ieder ziet de evolutie wel van drukwerk naar multimedia, al is het maar bij het zo eerbiedwaardige 'Tijdschrift voor Marketing'. Maar wat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ieder ziet de evolutie wel van drukwerk naar multimedia, al is het maar bij het zo eerbiedwaardige 'Tijdschrift voor Marketing'. Maar wat lonkt er aan de horizon? een voorbeeld is van . Die moet het blijkens de homepage ook al hebben van 'passion' (waar is m'n teiltje?), maar los daarvan doet deze uitgever van onder meer The New Yorker, Wired en Vogue wel gedurfde dingen.

related partner content for mobile comes here

New York Times over een concert van Elton John, Christina Aguilera, Beyoncé en andere topartiesten dat Fashion Rock organiseert, met rode loper gedoe, feesten bij Prada, Guess en Rockefeller Center en - om het geweten bij de les te houden - een inzameling tegen aids.

De opnames van het concert zullen in 20 landen worden uitgezonden, en rechtstreeks in de VS via CBS op 7 september. De details van dit spektakel staan op .

Wat slapjes dan wel bescheiden zegt chef Richard Beckman van Condé Nast: "We zijn content providers...We zijn een bedrijf dat content levert."

En in het Engels vind ik dat bijna net zo'n inhoudsloos begrip als in het Nederlands. (Wij gebruiken het ook omdat we te lui zijn om te duiden en te bang om uit de toon te vallen.) Maar het gaat hier om de inhoud (;-) van zijn boodschap: het tijdschrift is een titel onder welke vlag we veel aandacht kunnen trekken die op alle mogelijke manieren centen oplevert. Direct en indirect.

Opbrengst van adverteerders etc. in dit project: 45 miljoen dollar. Groot adverteerder: een bank, Citibank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in