Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken voert mobile first campagne met Affligem

Facebook Creative Shop tekent voor de creatieve invulling.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Onder het motto &;na duizend jaar nu ook op social&; neemt het speciaalbier de Facebook-gebruiker mee op een ontdekkingsreis. De volledig mobiel geoptimaliseerde campagne draait in Nederland en is .

related partner content for mobile comes here

Facebook’s Creative Shop is een team van creatieve strategen verspreid over 18 steden in de wereld. Het team creëert ideeën en campagnes die grote merken helpen om Facebook te gebruiken voor campagnes.  

Rob van Griensven, hoofd van Media, Sponsoring & Crm Heineken Nederland: &;Affligem bier bestaat al sinds 1074 en werkt nu samen met Facebook&;s Creative Shop om de juiste doelgroep te bereiken met een geweldige &;mobile creative&;. Consumenten maken steeds meer gebruik van de mobiele telefoon als medium en Facebook is zeer goed in staat om deze consumenten te bereiken.&;      

Credits

HEINEKEN International:
Meike Dijkstra en Sarah Maddock (Affligem Global)

HEINEKEN Nederland:
Willemijn Pel (Affligem Nederland), Rob van Griensven, Marissa van Adrichem en Laurens Griep

Facebook Creative Shop:
Mark D&;Arcy, Ginevra Capece Capota, en Jonas Thaysen

Facebook:
Wouter Aalberse, Menno Wagenaar, Renee Nijhuis

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in