Overslaan en naar de inhoud gaan

Grootste autofabrikanten in consumentensite

Autofabrikanten Ford, General Motors en DaimlerChrysler gaan samenwerken om een consumentensite te introduceren. Ook moet het hoofdkantoor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De fabrikanten gaan op zoek naar een reclamebureau om de introductie te begeleiden. De pan-Europese pitch voor een reclame- én mediabureau (het account heeft een waarde van bijna 400 miljoen gulden) zit in een tweede fase, meldt Campaign. Young & Rubicam (het bureau van Ford), McCann-Erickson (General Motors) en CDP, een Honda-bureau, doen mee aan de competitie. Elk bureau pitcht samen met een mediabureau. De drie concerns hebben vorig jaar daartoe al Covisint opgericht, dat online informatie geeft over auto's en auto-onderdelen. Het was aanvankelijk bedoeld als b-to-b site. De drie fabrikanten willen concurreren met succesvolle sites als Top Gear en What Car?

related partner content for mobile comes here

Het hoofdkantoor van het 'autobedrijf' zou in Amsterdam moeten worden geopend. Het is de eerste keer dat Ford en General Motors samenwerken om consumenten te bereiken.

< SIZE=1>Bron: Adformatie Online<#/FONT>

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in