Google introduceert Roadblock in Nederland
Adverteerders kopen met Roadblock alle beschikbare advertentievertoningen op m.youtube.com voor een volledige dag.
Eerder stelde YouTube het nieuwe format beschikbaar in de Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaYouTube is volgens Google op mobiele telefoons het meest gebruikte videoplatform (77 procent van de smartphonebellers gebruikt het), daarmee loopt de site bijna gelijk met het gebruik via een vaste aansluiting (81 procent). Een reden voor mediabureaus om mobile advertising een vast onderdeel van hun campagnes uit te laten maken, aldus Google.
Mascha Driessen, head of YouTube en dDisplay advertising van Google Benelux: ´We zien het aantal views via de mobiele versie van YouTube in een hoog tempo stijgen. Per dag worden wereldwijd 400 miljoen video’s via de mobiel bekeken.´
Samsung Mobile is de eerste adverteerder in Nederland die gebruik heeft gemaakt van YouTube Roadblock.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid