Overslaan en naar de inhoud gaan

Google introduceert Roadblock in Nederland

YouTube introduceert Roadblock in Nederland. Nederlandse adverteerders kunnen hiermee een hele dag de mobiele versie van videosite YouTube…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adverteerders kopen met Roadblock alle beschikbare advertentievertoningen op m.youtube.com voor een volledige dag.

related partner content for mobile comes here

Eerder stelde YouTube het nieuwe format beschikbaar in de Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland.

YouTube is volgens Google op mobiele telefoons het meest gebruikte videoplatform (77 procent van de smartphonebellers gebruikt het), daarmee loopt de site bijna gelijk met het gebruik via een vaste aansluiting (81 procent). Een reden voor mediabureaus om mobile advertising een vast onderdeel van hun campagnes uit te laten maken, aldus Google.

Mascha Driessen, head of YouTube en dDisplay advertising van Google Benelux: ´We zien het aantal views via de mobiele versie van YouTube in een hoog tempo stijgen. Per dag worden wereldwijd 400 miljoen video’s via de mobiel bekeken.´

Samsung Mobile is de eerste adverteerder in Nederland die gebruik heeft gemaakt van YouTube Roadblock.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in