Overslaan en naar de inhoud gaan

Gillette en YouTube: `The best a fan can get`

Gillette en Youtube openen vanaf vandaag samen een Youtubekanaal: de Gillette Football Club.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het kun je kijken naar (nieuw) voetbalmateriaal in HD kwaliteit, inclusief goals, hoogtepunten en beelden van achter de schermen van internationale voetbalcompetities en clubs.

related partner content for mobile comes here

Met de lancering van wordt Gillette hoofdsponsor van voetbalmateriaal op Youtube in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Het kanaal wordt op 17 september gelanceerd in ‘bèta’ modus, de komende weken zullen de inhoud en functionaliteit verder worden verbeterd, aldus de makers.

De Gillette Football Club laat HD-video’s van Youtubepartners zien, zoals de Spaanse Liga en de Italiaanse Serie A. Daarnaast is er nieuws van sport content providers als TalkSport en ESPN.

Het kanaal bevat ook exclusieve entertainmentprogramma’s die gemaakt zijn door productiemaatschappij Big Balls. Daarnaast worden na de lancering nieuwe functies uitgerold. Een voorbeeld hiervan is social gaming, dat zal worden gerealiseerd door We R Interactive.

Alex Tosolini, vice president e-business bij P&G, zegt: ‘Onze samenwerking met Youtube betekent dat we dat wij voetbal fans kwalitatief materiaal kunnen bieden. Gillette heeft een lange geschiedenis waarin zij mannen dichter bij hun sportpassie brengt. Vandaag, met de lancering van Gillette Football Club, tillen we dit naar het volgende niveau en bieden mannen: ‘The best a fan can get’.

In Gillette Football Club is ook een samenwerking met Squawka geïntegreerd: een spelers performance index, waarbij meer dan 2.500.000 acties met direct balcontact worden geanalyseerd.

Gillette’s sponsoring van stichting Streetfootballworld wordt ook verweven in het platform. Voor elke registratie op Gillette Football Club doneert Gillette 1 dollar (tot een maximum van $300.000) aan Streetfootballworld.

Proximity BBDO Paris leidde de creatieve ontwikkeling van Gillette Footbal Club.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in