Games krijgen interactieve productplacement
Gamesproductent Electronic Arts (EA) sluit deze week een contract met McDonald's en Intel voor interactieve productplacement.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De deal met een geschatte waarde van twee miljoen dollar betekent dat spelers van de populaire EA-game The Sims Online voortaan virtueel producten van deze bedrijven kunnen gebruiken, meldt Emerce. Binnenkort zullen spelers van de online versie van The Sims virtueel Big Macs kunnen eten en met computers kunnen werken die het Intel-logo dragen. Wie dat wil kan zijn karakter dan ook ook een McDonald's-winkel laten openenen. In dezelfde week dat de overeenkomst wordt getekend, brengt uitgever Activision Kelly Slater's Pro Surfer op de markt, waarbij de surfende hoofdfiguur belt met een mobieltje van Nokia. Het is niet bekend hoeveel het Finse concern hiervoor betaald heeft.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid