Computer!Totaal in zakformaat


Volgens Sijmen Philips van IDG is de actie een ‘teken van volwassen worden’. ‘Ons merk is gevestigd, nu willen we verdiepen, verbreden en verbeteren’, zegt hij.
Bovendien ziet hij het uitbrengen van de verkleinde Computer!Totaal als anticyclische investering. ‘We willen iets opvallends doen in de huidige moeilijke markt. In de pc-bladenbranche wordt alleen gestunt met prijzen, nooit met de vorm.’ Philips houdt voor mogelijk dat het computerblad vaker in zakformaat uitkomt. Een totale overschakeling naar pocket sluit hij uit. ‘De lezers zijn nu eenmaal gewend aan het grotere formaat.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBeide versies die vanaf vorige week in de winkel liggen, hebben dezelfde inhoud. De pocketuitgave is de helft goedkoper (2,50 euro) als de reguliere uitgave. Adverteerders gaan voor de normale prijzen mee.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid