Overslaan en naar de inhoud gaan

Commond ontwikkelt magazine Keurslager

Commond - content for brands - heeft na een pitch een nieuw magazine voor de Vereniging van Keurslagers ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De schreven afgelopen jaar een pitch uit voor een nieuw concept van hun relatiemagazine ‘Proef’. Het moest meer dan alleen een receptenblad worden. Het ging er vooral om dat het blad 'de wereld van de Keurslager' laat zien. Commond werd aangewezen om een nieuw magazine te realiseren.

related partner content for mobile comes here

Joep Klaver, marketingmanager Vereniging van Keurslagers: 'Proef heeft tot doel het imago van de Keurslager te versterken. De voornaamste verandering bij de ontwikkeling van het nieuwe Proef magazine is de branding op basis van de merkwaarden. Deze waarden klinken dan ook door in alle rubrieken en artikelen. Om de redactionele formule van Proef te dragen heeft Commond vijf pijlers geformuleerd, die stuk voor stuk teruggrijpen op de merkwaarden. De rubrieken zullen bijvoorbeeld altijd gaan over het vak en de mensen, iets te maken hebben met verkoop en lekkere vleesrecepten bieden. En tot slot wordt het Umfeld van de Keurslager weergegeven.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in