Commond ontwikkelt magazine Keurslager


De Keurslager schreven afgelopen jaar een pitch uit voor een nieuw concept van hun relatiemagazine ‘Proef’. Het moest meer dan alleen een receptenblad worden. Het ging er vooral om dat het blad 'de wereld van de Keurslager' laat zien. Commond werd aangewezen om een nieuw magazine te realiseren.
Joep Klaver, marketingmanager Vereniging van Keurslagers: 'Proef heeft tot doel het imago van de Keurslager te versterken. De voornaamste verandering bij de ontwikkeling van het nieuwe Proef magazine is de branding op basis van de merkwaarden. Deze waarden klinken dan ook door in alle rubrieken en artikelen. Om de redactionele formule van Proef te dragen heeft Commond vijf pijlers geformuleerd, die stuk voor stuk teruggrijpen op de merkwaarden. De rubrieken zullen bijvoorbeeld altijd gaan over het vak en de mensen, iets te maken hebben met verkoop en lekkere vleesrecepten bieden. En tot slot wordt het Umfeld van de Keurslager weergegeven.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid