Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 42,9 procent

De commerciële zenders behaalden in week 4 opgeteld een marktaandeel van 42,9 procent. De publieke omroepen moesten het samen doen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HMG behaalde met haar drie zenders een aandeel van 25,4 procent. Marktleider RTL4 scoorde 16,6, RTL5 4,1 en Yorin 4,7. SBS had met zijn zenders een aandeel van 17,5 procent: SBS6 had 9 procent, Net5 3,8 en Veronica 2,9.

related partner content for mobile comes here

Best bekeken programma was onmiddellijk bij de start van de tweede voetbalcompetitiehelft weer Studio Sport. Gisteravond keken daar ruim 3,6 miljoen mensen naar. Spoorloos werd bekeken door ruim 2,5 miljoen mensen, terwijl GTST op maandag bijna 2,5 miljoen kijkers trok. Idols was goed voor 2,3 miljoen kijkers en het vrijdagse 20.00 uur Journaal had 2,1 miljoen kijkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in