Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola warmt klassieke campagne op

Coca-Cola komt met een remake van de commercial 'I'd like to buy the world a drink' uit 1971. Daarmee wil het concern de introductie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De multimediacampagne werd gemaakt door Crispin Porter + Bogusky uit Miami en is gericht op 18 tot 34-jarigen. Coke Zero moet de concurrentie aangaan met Pepsi One.

related partner content for mobile comes here

In de commercial was destijds te horen: ‘I'd like to teach the world to chill, take time to stop and smile, I'd like to buy the world a Coke and chill with it for a while’. Coca-Cola hoopt dat Coke Zero beter gaat verkopen dan Coke C2, dat vorig jaar geïntroduceerd werd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in