Coca-Cola buigt voor Amerikaanse onderwijslobby
Coca-Cola gaat de verkoop van haar frisdrank op scholen aan banden leggen. Daarmee geeft de frisdrankfabrikant toe aan de druk van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Coca-Cola Company belooft voortaan geen exclusiviteitscontranten met scholen meer af te sluiten. Daarnaast worden de Coca-Cola automaten op de scholen voortaan ook gevuld met andere drankjes zoals water en jus d’orange, wordt de verkoop gebonden aan bepaalde tijden en locaties en worden de automaten met niet commerciële opdrukken gesierd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Anderhalf jaar geleden nam Coca-Cola het in Washington DC gevestigde Widmeyer Communications in de arm voor het ontwikkelen van strategieën om kritiek van opvoeders en ouders op het scholenbeleid van de frisdrankfabrikant te pareren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid