Campina laat boerenleven zien via virtual reality
Gras tot glas
Met een 360 graden-film laat Campina aan de consument zien hoe het leven van de melkveehouder is. ‘Consumenten willen graag weten waar hun voeding vandaan komt’, aldus Thomas Luberti, Brand Leader Campina bij FrieslandCampina Nederland. ‘We laten met virtual reality zien dat Campina-zuivel gemaakt wordt van weidemelk afkomstig van Nederlandse melkveehouders.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaIn de film is het hele proces van gras tot glas te zien. 'De koeien die in het weiland grazen, het melken, de melkauto die de melk naar de productielocatie brengt en de pakken zuivel die van de band afkomen, klaar voor de supermarkt. Komende zaterdag staan onze melkveehouders in de supermarkt om dit te laten zien en toe te lichten.’
Extra’s
De hele week krijgt de consument 25 procent korting op alle Campina drink- en eetzuivel, kaas en boter. Ook krijgen consumenten een coupon mee om Campina-kaasplakken voor 2 euro en om Milde Kwark, Actieve Dag en Vla voor 1 euro te proberen. Deze coupons kunnen ingeleverd worden van 14 t/m 20 november bij de Albert Heijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid