Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Epke in Volkswagen-commercial

Volkswagen wil de lange historie met Olympische sporters benadrukken in een commercial met Epke Zonderland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volkswagenis &;Partner in Sport&; van het Nederlands Olympisch team en stelt al meer dan 25 jaar een eigen auto ter beschikking aan Olympische atleten. In september vorig jaar lanceerde Volkswagen het online documentaire platform &;&;. Het platform biedt een kijkje in het dagelijks leven van onder andere Epke Zonderland, Ireen Wüst, Jorien ter Mors, Edwin van Calker en Dimi de Jong in aanloop naar de Olympische Spelen. 

De campagne, die is ontwikkeld door ACHTUNG!, bestaat uit televisie- en radiocommercials. In de tv-commercial zien we Olympisch kampioen rekstok Epke Zonderland opgroeien, en ontdekt de kijker, met een knipoog, waar hij het blijkbaar al die jaren voor heeft gedaan. Regisseur is Ismaël ten Heuvel.

related partner content for mobile comes here

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in