Campagne Oreo draait om 'snack hacking'
Vice, TBWA\ Neboko Downtown en Carat creëren online kookshow over recepten met Oreo’s.
Met ‘snack hack’ worden Oreo's toegevoegd aan een (soms onverwacht) recept, zoals te zien op de Tumblr-pagina van Oreo. Het doel van de campagne is om Millenials te activeren om op een speelse wijze om te gaan met Oreo.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vice heeft dit concept samen met TBWA\ Neboko Downtown en Carat doorvertaald naar een online kookshow met vrienden Joris Bijdendijk (kok) en Freddy Trathlener (rapper Jeugd van Tegenwoordig). Bijdendijk laat in de YouTube-video aan Tratlehner zien hoe hij Oreo’s in recepten met bloedworst, roquefort en bloedsinaasappelijs kan verwerken. Er is ook een @OreoSnackHackNL" target="_blank">twitteraccount aangemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid