Overslaan en naar de inhoud gaan

Esprix verbreedt categorie One-to-one

Ook marketing automation programma's kunnen meedingen naar een award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Foto:© Reinier RVDA

related partner content for mobile comes here

Marketing automation wordt door de Esprix organisatie gedefinieerd als &;de techniek die het mogelijk maakt prospects individueel te benaderen, op basis van de acties die zij uitvoeren en het gedrag dat zij vertonen&;.

In een toelichting zegt bestuurslid Ronald Velten (foto, IBM): De nieuwe technologische mogelijkheden op het gebied van marketing automation, big data, social en mobile bieden marketeers ongekende kansen.  Om dit soort campagnes te belonen heeft de Esprix op verzoek van inzenders binnen de categorie One-to-one een plek gegeven aan de voorlopers op het gebied van marketing automation.

De inschrijftermijn van Esprix 2014 is nu van start en sluit op 31 december om 17.00 uur. Voor meer informatie zie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in