Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf keer Nederlands goud bij prestigieuze European Excellence Awards

Onder andere Glasnost International en TBWA\Neboko en House of Sports vielen in de prijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verschillende Nederlandse bureaus gingen vorige week vanuit Parijs naar huis met een European Excellence Award. In de categorie Benelux wonnen Glasnost International met haar campagne voor Vodafones Smartpass en TBWA\Neboko en House of Sports met de Olympische schaatscampagne voor KPN. Zij deelden de gouden plaats in deze categorie.

related partner content for mobile comes here

In andere categorieën vielen onder andere Uniomedia voor Aegon en Citigate First Financial voor The Ocean Cleanup in de prijzen. 

De European Excellence Awards zijn een eerbetoon aan de meest bijzondere prestaties van communicatieprofessionals. In de jury zitten dit jaar 38 communicatiespecialisten, waaronder twee Nederlanders: Robin Boon van Aegon en Hans Koeleman van KPN. De jury beoordeelt de inzendingen op creativiteit, innovatie, implementatie en strategie van de projecten.

Dit zijn de Nederlandse winnaars:

Categorie financiën
Aegon, National Property Damage Prevention Program
Uniomedia Communications PR and branding agency

Categorie interne communicatie
Heineken International
Enjoy Responsibly Day

Categorie ecologie en milieu
The Ocean Cleanup
Citigate First Financial

Categorie Benelux
Vodafone
Introduction of Vodafone SmartPass
Bureau: Glasnost International

KPN
Olympic speed skating campaign 2014
Bureaus: TBWA\Neboko en House of Sports

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Een complete lijst met winnaars is  te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in