Vijf keer Nederlands goud bij prestigieuze European Excellence Awards
Verschillende Nederlandse bureaus gingen vorige week vanuit Parijs naar huis met een European Excellence Award. In de categorie Benelux wonnen Glasnost International met haar campagne voor Vodafones Smartpass en TBWA\Neboko en House of Sports met de Olympische schaatscampagne voor KPN. Zij deelden de gouden plaats in deze categorie.
In andere categorieën vielen onder andere Uniomedia voor Aegon en Citigate First Financial voor The Ocean Cleanup in de prijzen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe European Excellence Awards zijn een eerbetoon aan de meest bijzondere prestaties van communicatieprofessionals. In de jury zitten dit jaar 38 communicatiespecialisten, waaronder twee Nederlanders: Robin Boon van Aegon en Hans Koeleman van KPN. De jury beoordeelt de inzendingen op creativiteit, innovatie, implementatie en strategie van de projecten.
Dit zijn de Nederlandse winnaars:
Categorie financiën
Aegon, National Property Damage Prevention Program
Uniomedia Communications PR and branding agency
Categorie interne communicatie
Heineken International
Enjoy Responsibly Day
Categorie ecologie en milieu
The Ocean Cleanup
Citigate First Financial
Categorie Benelux
Vodafone
Introduction of Vodafone SmartPass
Bureau: Glasnost International
Vodafone SmartPass Case Film
KPN
Olympic speed skating campaign 2014
Bureaus: TBWA\Neboko en House of Sports
KPN: schaatscommercial
Een complete lijst met winnaars is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid