Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Andrélon werkt samen met Spotify

Haarstijl en muziekvoorkeur gaan hand in hand, meent haarverzorgingsmerk Andrélon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andrélon heeft ‘For Men Styling’ geïntroduceerd. Het haarverzorgingsmerk: ‘Je haarstijl vertelt meer dan je denkt. Het vertelt wie je bent en in veel gevallen zegt je look ook iets over je favoriete muziek.’ Daarom werkt het merk samen met muziek streaming service Spotify om de koppeling tussen haarstijl en muziekvoorkeur duidelijk te maken.

related partner content for mobile comes here

Door samen te werken met Spotify wil Andrélon muziekliefhebbers inspireren met stylingproducten passend bij hun favoriete muziekstijl. ‘Is Kensington bijvoorbeeld je favoriete band? Dan is de Rework Putty (een van de zes nieuwe producten van For Men Styling) jouw product.’

Daarnaast presenteert Spotify playlists die bij de juiste haarstijl moeten aansluiten. Het is de bedoeling dat op deze manier mannen de ‘juiste look’ kunnen creëren, die het beste bij het soort muziek past. En via de haarstijl kunnen consumenten ook de muziek leren die daarbij hoort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in