Overslaan en naar de inhoud gaan

BVA zoekt tweede directeur

Het bestuur van de adverteerdersbond BVA gaat de directie verzwaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De huidige BVA-directeur Bert Versteege stapt uit de dagelijkse leiding en zal zich gaan toeleggen op werving en relatiebeheer, volgens de BVA activiteiten die de laatste jaren te weinig aandacht hebben gekregen. Voor de dagelijkse leiding wordt nog een tweede directeur gezocht die deze functie in twee dagen per week zal vervullen.

related partner content for mobile comes here

Volgens het BVA-bestuur is een versterking van staf en directie nodig door de oprichting van organen voor mediabereiksonderzoek (JIC's) en versnelde opname van e-Communicatie in het BVA-pakket. Toegetreden tot het dagelijks bestuur van de BVA is Harry Dekker van Unilever. De Algemene ledenvergadering heeft bovendien ingestemd met de benoeming Ton van Eijk (Hema), Roel van Veggel (Rabobank) en Peter Vertregt (Heineken).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in