Burgers' Zoo start YouTube-serie met vloggers in spé
Het Arnhemse park wil met de nieuwe campagne de jongste doelgroep bereiken.
Burgers' Zoo start deze zomer de YouTube-serie: de Burgers' Zoo Video Rangers. In deze serie worden twee door Burgers' Zoo opgeleide vloggers gevolgd die wekelijks verslag doen van hun parkavonturen en ervaringen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Casting
De twee 'Video Rangers' worden gecast door een landelijke oproep en een castingdag in het dierenpark. Uit de inzendingen zullen twee winnaars worden gekozen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Doel
De marketingcampagne is ontwikkeld door mediaproducent NewBeTV en is gericht op het bereiken van de jongste generatie (6-12) en in het verlengde hun ouders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid