Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand Your Party deelt lunchpakketjes uit voor Hüttenkäse

Kisten vol met Hüttenkäse en verschillende groenten op kantoor.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Om het gat tussen awareness en bereik te verkleinen en de penetratie in de cottage cheese-markt te verhogen werden via het bureau Brand Your Party 600 ambassadeurs geselecteerd die op kantoor met hun collega’s gebruik konden maken van een Hüttenkäse-kist.

related partner content for mobile comes here

Kist op kantoor


De kist bevatte naast zeven Hüttenkäse-verpakkingen biologische zalm, avocado's, tomaatjes, radijs, een Grand Mère-brood van 1,5 kilo van het Vlaamsch Broodhuys en diverse kruiden. 6.000 collega’s hadden op deze manier een lunch van Hüttenkäse. Daar bovenop kreeg iedereen nog twee goodiebags.

De campagne werd uitgerold via Facebook, Instagram en LinkedIn. Met deze actie werd een engagementratio behaald van 2,4%, meer dan 1,1 miljoen impressies en een bereik van bijna 400.000 vrouwen die van gezond eten houden. 64% van alle ambassadeurs plaatsten iets op social media met de hashtag #jedagelijksebroodjegezond.


De campagne werd uitgerold via Facebook, Instagram en LinkedIn. Met deze actie werd een engagementratio behaald van 2,4%, meer dan 1,1 miljoen impressies en een bereik van bijna 400.000 vrouwen die van gezond eten houden. 64% van alle ambassadeurs plaatsten iets op social media met de hashtag #jedagelijksebroodjegezond.

De campagne werd uitgerold via Facebook, Instagram en LinkedIn. Met deze actie werd een engagementratio behaald van 2,4%, meer dan 1,1 miljoen impressies en een bereik van bijna 400.000 vrouwen die van gezond eten houden. 64% van alle ambassadeurs plaatsten iets op social media met de hashtag #jedagelijksebroodjegezond.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in