Overslaan en naar de inhoud gaan

ASN schrijft sociale wedstrijd uit voor jeugdambassadeur

Vorige week donderdag startten de duurzame ASN bank en Cordaid Memisa een zoektocht naar een jonge ambassadeur ASN jeugdsparen. Die mag…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week donderdag startten de duurzame en een zoektocht naar een . Die mag zich een jaar lang inzetten voor beide organisaties, en aandacht vragen voor kinderen in ontwikkelingslanden.

related partner content for mobile comes here

Onder de ambassadeurstaken vallen onder andere publiciteit zoeken en meewerken aan interviews en events, en blogs schrijven. Tevens zal de ambassadeur een project in Tanzania bezoeken.

Jongeren tussen de 12 en 16 jaar die zich aangesproken voelen, moeten voor 1 februari 2011 een origineel filmpje uploaden op Youtube, waarin ze zichzelf aanprijzen. Vervolgens moeten ze zoveel ‘mogelijk duimpjes’ omhoog verzamelen. De jury verzamelt uit alle inzendingen vijf finalisten, waaruit dan de winnaar wordt gekozen.

Centraal in de zoektocht staan social media. Want de ASN bank en Cordaid Memisa rekenen erop dat de doelgroep (betrokken tieners) het beste via een digitale weg kan worden benaderd.

Naast een social media website (), Youtube en een en -widget (gerealiseerd door het Tilburgse Flashpoint), wordt ook actief gebruik gemaakt van seeding om de boodschap over te brengen.

Ontwikkeling en uitvoering is in handen van Pondres Social Marketing. Manager Sjef Kerkhofs: ‘Deze groep jongeren behoort tot de creators op het internet, dus de keuze om videosharing, widgets, een social media website en peer to peer aanbevelingen te gebruiken sluit prima aan op hun internetgedrag.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in