Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Arnhem krijgt je plat’ van start

Amsterdam als podium voor de citymarketing van Arnhem.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe -campagne ‘Arnhem krijgt je plat’ is van start gegaan. Het motto verwijst naar de shoppende bezoekster, die na een dagje shoppen in het modekwartier met volle tassen uitgeput op haar Arnhemse (hotel)bed valt.

related partner content for mobile comes here

Mode = Arnhem

Arnhem heeft zich met de modeopleiding van ArtEZ, het Modekwartier in de wijk Klarendal en een groot aantal bekende mode-ontwerpers ontwikkeld tot een modecentrum van internationale allure. Om Arnhem als modestad en creatief centrum onder de aandacht te brengen worden onder de noemer Mode = Arnhem diverse activiteiten ontplooid, zoals het Fashion Festival Arnhem in juni/juli en de Nacht van de Mode op 14 juni.

Abri, social media en print

De campagne ‘Arnhem krijgt je plat’ richt zich met name op de Randstad en wordt zowel outdoor en in printmedia als online ingezet.

Aanzuigende werking

Citymarketing-coördinator Michiel van der Schaaf: ‘De campagne past uitstekend in de ambities van Arnhem om met zoveel mogelijk partijen het profiel van de stad als toonaangevende creatieve, groene en zakelijke hotspot verder te versterken. We zetten de campagne gericht in om onze doelgroepen te bereiken. Voor de creatieve industrie, die een sterk aanzuigende werking op toeristen en winkelpubliek kan hebben, biedt de Randstad en met name Amsterdam een enorme communicatiekracht. Dus is het slim om de hoofdstad als podium voor de campagne te gebruiken, vanzelfsprekend gecombineerd met zichtbaarheid in Arnhem zelf.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in