Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold heeft beste reputatie

Ahold is winnaar van de eerste Dutch Reputation Award. Dinsdag is de prijs door Cees van Riel, hoogleraar corporate communicatie,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concern kreeg de prijs na onderzoek van Blauw Research naar de reputatie van de twintig bekendste bedrijven in Nederland. Met een score op de RQ-meter van 87,2 punten torent Ahold ver uit boven hekkensluiter KPN met 54,6 punten. In de topvijf stonden naast Ahold ook Sony (77,3), Unilever (76,7), Heineken (76,6) en Microsoft (76,1).

related partner content for mobile comes here

De Reputation Quotient is door het Reputation Institute in de Verenigde Staten ontwikkeld. In Nederland werkt het instituut samen met Blauw Research en Amsterdam Rai. In augustus zijn na een eerste onderzoek onder 1500 Nederlanders 20 bedrijven genomineerd. Later gaven ruim vijfduizend stakeholders ‒ van belegggers tot verklaarde tegenstanders - hun oordeel over de genomineerden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in