Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo Groep lanceert vernieuwde Adformatie

Adformatie is vernieuwd. Het volledig gerestylede magazine werd vanavond feestelijk gelanceerd tijdens Marcom in de RAI in Amsterdam, waar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In samenspraak met de verschillende lezersgroepen zijn de redactionele koers, inhoud en toon van Adformatie aangescherpt. Vervolgens is het blad grondig gerestyled door Studio Room.

related partner content for mobile comes here

Sleutelwoorden van de nieuwe formule, volgens Prummel: ‘De vernieuwde Adformatie presenteert zich scherper, beter geïnformeerd, verrassender, spraakmakender. Voornaamste doel: de urgentie terugbrengen van het blad vóór de intrede van internet. Online brengen we het nieuws, in print duiden én maken we het.’

Najaar 2012 stapte Adformatie over op een tweewekelijkse verschijningsfrequentie en daarna volgde de restyling van de bijna 40-jarige tijdschrifttitel. Gewerkt wordt aan een toekomstbestendig businessmodel voor Adformatie, de enige printtitel uit de groep zonder betalende abonnees.

Studio Room restylede afgelopen najaar al zustertitel Communicatie. Tegelijk met de restyling van Adformatie nam het ontwerpbureau het logo van Adformatie Groep onder handen, die voortaan door het leven gaat als Adfo Groep.

De veranderingen zijn onderdeel van de transformatie van de gehele Adfo Groep, die in mei vorig jaar werd overgenomen door Sijthoff Media Groep, tot wat hét crossmediale platform moet worden voor en over marketing, communicatie, media, advertising en creatie. Online, in print en middels evenementen en boekuitgaven.

In september gaat een nieuw online platform live dat de basis vormt voor de online content van de vaktitels Adformatie, Creatie,Tijdschrift voor Marketing en Communicatie. In de aanloop naar het nieuwe online platform van Adfo Groep, ontwikkelde Mobypicture een social media-platform rondom een aantal evenementen. Op de actiesite zijn de komende maanden voorproefjes te zien van wat de bezoekers van dit platform kunnen verwachten. De actiesite ging op 12 juni live op de eerste dag van vakevenement Marcom, het grootste marketingcommunicatie-event van de Benelux.

Willem Sijthoff, directeur Adfo Groep ‘Onze vaktitels, evenementen en boekenuitgaven vormen samen het hart van het marketing- en communicatievak. Dit komt samen op het nieuwe online platform, dat dit najaar wordt gelanceerd. En dit alles onder de vernieuwde paraplu van Adfo Groep die het brede scala aan activiteiten van de groep sterker vertegenwoordigt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in