Overslaan en naar de inhoud gaan

(50 jaar TvM) CFO: ‘Marketing groots laten blinken, is jarenzeventig-denken’

Het beste uit 50 jaar Tijdschrift voor Marketing. Vandaag: 3 gesprekken met CFO's.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De invloed van marketing in het Nederlands bedrijfsleven is beperkt en dreigt verder te worden gemarginaliseerd, onder meer door een versnippering van de marketingfunctie. Dit bleek uit onderzoek van Verhoef en Leeflang van de Rijksuniversiteit Groningen. Hierover publiceerde Tijdschrift voor Marketing in oktober 2007 en mei 2008. Marketing heeft twee van haar P’s verloren aan sales en finance. Tijd voor een gesprek met drie cfo’s van TNT, Transavia.com en Q-go. Hoe kijken zij tegen marketing aan?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in