3sixtyfive maakt geïntegreerde campagne voor Little Tikes


Speelgoedfabrikant
Little Tikes mikt met deze campagne op de band tussen ouders en hun (jonge) kinderen. De Tike Mijn Tuin-campagne stimuleert creativiteit en een gezamenlijk knutselmomentje voor ouder en kind. Samen maken ze een droomtuin gevuld met hun favoriete buitenspeelgoed. Winnaars zien hun droomtuin werkelijkheid worden. Zij winnen het speelgoed dat zij in hun kleurplaat hebben verwerkt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSmikt met deze campagne op de band tussen ouders en hun (jonge) kinderen. De Tike Mijn Tuin-campagne stimuleert creativiteit en een gezamenlijk knutselmomentje voor ouder en kind. Samen maken ze een droomtuin gevuld met hun favoriete buitenspeelgoed. Winnaars zien hun droomtuin werkelijkheid worden. Zij winnen het speelgoed dat zij in hun kleurplaat hebben verwerkt.
Kenmerkend aan de Tike Mijn Tuin-campagne is het gebruik van zowel on- als offline kanalen. Online vind je de digitale kleurplaat, informatie, likes en shares, in Nederlandse en Belgische speelgoedwinkels het fysieke Tike Mijn Tuin-pakket. Ouders kunnen samen met hun kinderen de kleurplaat maken en inleveren via een Facebook-tab.
Kenmerkend aan de Tike Mijn Tuin-campagne is het gebruik van zowel on- als offline kanalen. Online vind je de digitale kleurplaat, informatie, likes en shares, in Nederlandse en Belgische speelgoedwinkels het fysieke Tike Mijn Tuin-pakket. Ouders kunnen samen met hun kinderen de kleurplaat maken en inleveren via een Facebook-tab.
De campagne is te vinden op de Facebook pagina van Little Tikes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid