Overslaan en naar de inhoud gaan

Tips voor meer aandacht uit innovatief neuro-onderzoek

Aandacht is essentieel voor een goede campagne, maar hoe zorg je dat je consument geboeid wordt én blijft?
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

20 jaar Musical Awards Gala | Frits Sissing
© Fotocredits: Olivier Thijssen
20 jaar Musical Awards Gala | Frits Sissing
© Fotocredits: Olivier Thijssen

Consumenten komen dagelijks honderden, al dan niet duizenden reclame-uitingen tegen. Het is daarom van cruciaal belang dat jouw tv- of radiocampagne opvalt en door de lawine van reclames heen breekt. Lukt het je om de aandacht van je consument te trekken? Dan zie je dat terug in een verhoogde naamsbekendheid en boodschapoverdracht en uiteindelijk ook in het koopgedrag van je consument. 

Niet gek dus, dat het onderwerp 'aandacht' veel wordt besproken. Toch is er nog weinig onderzoek gedaan naar aandacht voor audio, specifiek radio, en multimediale campagnes op radio en televisie. Deze nieuwe whitepaper van Ster brengt daar verandering in en formuleert toegankelijke en praktische manieren om de kans op goede aandacht voor je commercial te vergroten via de inzet, inhoud en creatie van je commercial. 

Innovatief neuro-onderzoek

De inzichten in deze whitepaper zijn gebaseerd op innovatief neuro-onderzoek, waarin de aandacht van 150 deelnemers voor tv- en radiocommercials aan de hand van EEG-scans en eyetracking  is onderzocht. Het onderzoek is uitgevoerd door Motivaction en Alpha.One in opdracht van Ster. 

Nieuwsgierig geworden? Klik dan hier om de whitepaper De magie van aandacht kosteloos te downloaden.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in