Zenith voorspelt grote terugval bestedingen
Zenith Media voorspelt dat de bestedingen komend jaar tussen de 2.6 en 4.7 procent zal terugvallen. Het zou de ergste recessie in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Zenith is in grote markten als de VS, Japan, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en Groot-Brittannië in totaal al ongeveer 8 miljard dollar verloren gegaan (een markt zo groot als Italië). Het mediabureau verwacht dat deze zeven grootste markten komend jaar met slechts 0,8 procent zullen groeien. De VS zal een terugval van 4,2 procent krijgen, Europa 1,8 procent. De oorzaak is volgens Zenith in het algemeen het verlagen van advertentiebudgetten en in het bijzonder in de internetindustrie, schrijven Campaign en Adage.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid