Winnaar Dove co-creatiecampagne gekozen
Wendy Versteeg uit Zandvoort is met haar ingezonden ingrediëntencombinatie Meiklokje & Pistache uitgeroepen tot de winnares in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De winnende variant is vanaf 2013 in Europa verkrijgbaar. De winnares krijgt bovendien de hoofdrol in de campagne van haar eigen Dove Purely Pampering douchecrème.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het is de eerste keer dat Dove op basis van co-creatie een product op de markt brengt. Een vakjury en het Nederlandse publiek kozen de winnende variant uit ruim 4.700 inzendingen. In totaal hebben meer dan 2.800 Nederlanders via de Dove Nederland Facebook-pagina hun stem uitgebracht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is onderdeel van de eerdere introductie van de Dove Purely Pampering lijn: een voedende, verwennende lijn voor vrouwen om te ontspannen, waardoor ze 'het beste uit zichzelf kunnen halen'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid