Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaar Dove co-creatiecampagne gekozen

Wendy Versteeg uit Zandvoort is met haar ingezonden ingrediëntencombinatie Meiklokje & Pistache uitgeroepen tot de winnares in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnende variant is vanaf 2013 in Europa verkrijgbaar. De winnares krijgt bovendien de hoofdrol in de campagne van haar eigen Dove Purely Pampering douchecrème.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste keer dat Dove op basis van co-creatie een product op de markt brengt. Een vakjury en het Nederlandse publiek kozen de winnende variant uit ruim 4.700 inzendingen. In totaal hebben meer dan 2.800 Nederlanders via de Dove Nederland Facebook-pagina hun stem uitgebracht.

De campagne is onderdeel van de eerdere introductie van de Dove Purely Pampering lijn: een voedende, verwennende lijn voor vrouwen om te ontspannen, waardoor ze 'het beste uit zichzelf kunnen halen'.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in