Overslaan en naar de inhoud gaan

Waterstrijd Van Kooten blijkt marketingoffensief Telegraaf

Op vrijdag werd het bericht nog links en rechts overgenomen: oud-dj en zakenman Willem van Kooten komt met een eigen watermerk en gaat de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu blijkt dat het hele verhaal gewoon een nieuwe campagne voor de Telegraaf.
Morgen (maandag 4 juli) gaat de nieuwe themacampagne van start met als centrale thema: water en de Telegraaf, zo hollands als wat. De campagne is vanaf die dag terug te vinden op tv, radio, print, internet en buitenreclame.

related partner content for mobile comes here

Vooruitlopend op de nieuwe campagne hebben diverse media reeds aandacht besteed aan het nieuwe water. onthulden vrijdag al meteen een duidelijke tussen De Telegraaf en H2olland.

In de campagne wordt een link gelegd tussen water en De Telegraaf. Beide zijn immers typisch Hollands, van ons allemaal én bieden 'verkoeling' op het juiste moment. Daarom deelt De Telegraaf als onderdeel van deze campagne gratis flesjes water uit, H2olland genaamd.

Hiervoor heeft De Telegraaf een half miljoen flesjes water laten bottelen bij de Nederlandse mineraalwaterbron te Anloo.

Deze flesjes worden gratis uitgedeeld op allerlei evenementen en beschikbaar gesteld aan verenigingen die zelf een evenement organiseren. De tv-commercial is voor het eerst te zien op 4 juli om 21.00 uur bij SBS6.

De Telegraaf neemt het water af van VOF Hondsrug uit Anloo. Een van de aandeelhouders van dit bedrijf is de vermaarde DJ Willem van Kooten. De Telegraaf heeft nog geen concrete plannen om H2olland op de markt te brengen anders dan ter ondersteuning van de marketingcampagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in