Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkeerd gebruik QR codes

Het gebruik van QR codes maakt momenteel een enorme groei door.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gebruik van QR codes maakt momenteel een enorme groei door.

related partner content for mobile comes here

Gisteren zag ik nog tijdens mijn autorit op de A4 een reuzenbillboard met QR voorbij flitsen. Als je die met je mobiel kan scannen maakte je kans op €10.000,-. Zonder files is dit bij een gemiddelde snelheid van boven de 100 km/u trouwens mission impossible.

Op toiletreclame zie ik de QR code ook steeds vaker verschijnen. Vaak zie ik echter dat QR codes verkeerd worden ingezet. Bij het mobiel scannen word je in veel gevallen doorverwezen naar een normale -op mobiel slecht te lezen- website.

Zie onderstaande voorbeeld:

;" title="3315.jpg&;">

;" title="3316.jpg&;">

- Posted using BlogPress from my iPhone
Blog by Richard Otto ©

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in