Overslaan en naar de inhoud gaan

Vakgoud voor Volkswagens terugroepactie

De terugroepactie van Volkswagen, gemaakt door DDB Amsterdam (Joris Kuijpers en Dylan de Backer), is door een vakjury gekozen tot winnaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast kregen vier advertenties een nominatie. Dat werd gisteren tijdens een Dagbladgoud-borrel bekendgemaakt. Ook werd onthuld welke 10 advertenties de komende week in de race zijn voor de publieksprijs Dagbladgoud 2007. Voor Dagbladgoud 2007 werden 121 uitingen ingestuurd.

related partner content for mobile comes here

De vakjury bestond dit jaar uit Frank Bitter (MediaCom), Darre van Dijk (Ogilvy & Mather), Julius Minnaar (PCM Media), Saskia Sterkenburg (Tempo-Team), Bas Engels (TBWANeboko), Jeroen Pietryga (Albert Heijn) en Léon Bouwman (Adformatie) als juryvoorzitter. Een belangrijke constatering van de vakjury was dat zij de kwaliteit van de inzendingen van een hoger niveau vond dan vorig jaar. De keuze van de jury over de terugroepactie van Volkswagen als winnaar was unaniem en onbetwist.

De overige vier genomineerden zijn: Unilever (Cup-a-Soup) ‒ Christijan Albers ‒ TBWANeboko, Delta Lloyd ‒ Al Gore ‒ Lowe en Draft, Mars Nederland (Pedigree) ‒ ZEN Hond ‒ TBWANeboko en Hivos ‒ Sinterklaasavond ‒ McCann Erickson.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in