Vakgoud voor Volkswagens terugroepactie


Daarnaast kregen vier advertenties een nominatie. Dat werd gisteren tijdens een Dagbladgoud-borrel bekendgemaakt. Ook werd onthuld welke 10 advertenties de komende week in de race zijn voor de publieksprijs Dagbladgoud 2007. Voor Dagbladgoud 2007 werden 121 uitingen ingestuurd.
De vakjury bestond dit jaar uit Frank Bitter (MediaCom), Darre van Dijk (Ogilvy & Mather), Julius Minnaar (PCM Media), Saskia Sterkenburg (Tempo-Team), Bas Engels (TBWANeboko), Jeroen Pietryga (Albert Heijn) en Léon Bouwman (Adformatie) als juryvoorzitter. Een belangrijke constatering van de vakjury was dat zij de kwaliteit van de inzendingen van een hoger niveau vond dan vorig jaar. De keuze van de jury over de terugroepactie van Volkswagen als winnaar was unaniem en onbetwist.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe overige vier genomineerden zijn: Unilever (Cup-a-Soup) ‒ Christijan Albers ‒ TBWANeboko, Delta Lloyd ‒ Al Gore ‒ Lowe en Draft, Mars Nederland (Pedigree) ‒ ZEN Hond ‒ TBWANeboko en Hivos ‒ Sinterklaasavond ‒ McCann Erickson.
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid