Twee titels G + J genomineerd voor Mercur Tijdschrift van het Jaar


Vijf van die categorieën zijn nieuw: de Tijdschriftreportage, Tijdschriftcover, Tijdschriftenretailer, Tijdschriftmarketing en Crossmediaal concept van het Jaar. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens het tiende TijdschriftenGala op donderdag 13 december. Daar wordt ook de Mercur d’Or/LOF-prijs voor Publiekstijdschriften, de zogenaamde oeuvreprijs, toegekend.
Vorig jaar werd Sanoma’s Eigen Huis & Interieur Tijdschrift van het Jaar. Ook voor de Adformatie Mercur Tijdschriftcampagne van het Jaar zijn dit keer vier nominaties: Iglo ‘Altijd het beste vers in huis’ (BBH Londen/Ogilvy), KLM ‘Betrouwbaar KLM’ (Y&R Not Just Film), Schretlen & Co ‘Schretlen & Co kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het gedrag van tevreden klanten’ (Doom & Dickson) en TNT Post ‘Schrijven zegt meer’ (FHV BBDO).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid