Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee titels G + J genomineerd voor Mercur Tijdschrift van het Jaar

Net als vorig jaar gaat de strijd om de Mercur voor Tijdschrift van het Jaar tussen vier titels: Girlz! (Audax), Glamour (G + J), Quest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vijf van die categorieën zijn nieuw: de Tijdschriftreportage, Tijdschriftcover, Tijdschriftenretailer, Tijdschriftmarketing en Crossmediaal concept van het Jaar. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens het tiende TijdschriftenGala op donderdag 13 december. Daar wordt ook de Mercur d’Or/LOF-prijs voor Publiekstijdschriften, de zogenaamde oeuvreprijs, toegekend.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar werd Sanoma’s Eigen Huis & Interieur Tijdschrift van het Jaar. Ook voor de Adformatie Mercur Tijdschriftcampagne van het Jaar zijn dit keer vier nominaties: Iglo ‘Altijd het beste vers in huis’ (BBH Londen/Ogilvy), KLM ‘Betrouwbaar KLM’ (Y&R Not Just Film), Schretlen & Co ‘Schretlen & Co kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het gedrag van tevreden klanten’ (Doom & Dickson) en TNT Post ‘Schrijven zegt meer’ (FHV BBDO).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in