Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander Stallinga CCO Wayne Parker Kent

De voormalige director digital content van Sanoma gaat per 1 mei aan de slag.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stallinga (38) gaat zich in zijn rol als chief Commercial Officer (CCO) aanvankelijk richten op het succesvol neerzetten van het nieuwe salesteam.

related partner content for mobile comes here

Stallinga: &;Wayne Parker Kent is de afgelopen jaren hard gegroeid. Het is een ondernemende club met sterke merken.&;

Tot nu toe besteedde Wayne Parker Kent de salesactiviteiten uit. Slaven Mandic, ceo van Wayne Parker Kent, ziet een eigen salesteam als een logische vervolgstap. &;Zonder een middle man kunnen onze redactionele en creatieve teams veel nauwer met de adverteerder samenwerken.&;

Wayne Parker Kent geeft onder meer Froot.nl, NSMBL.nl, Famme.nl en Culy.nl uit.

Sander Stallinga was als director digital content bij Sanoma onder andere verantwoordelijk voor de online contentplatformen van Sanoma. Daarvoor was hij uitgever van het nieuwscluster waar onder andere nu.nl een onderdeel van was. vertrok hij er en ging op wereldreis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in