Overslaan en naar de inhoud gaan

Rai’s Den Hertog gaat Sale doen

Productgroepmanager Rob den Hertog van de Amsterdam Rai wordt verantwoordelijk voor concept en realisatie van Sale en de DM-Vakbeurs…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij neemt die verantwoordelijkheid over

related partner content for mobile comes here

van Eric Hoogland, die na de geflopte Sale 2000 bij Amsterdam Rai is

opgestapt. Den Hertog werkt zeven jaar bij de Rai en was al verantwoordelijk voor een

pakket vakbeurzen met daarin onder meer arbeidsmarktevenementen en Grafivak.

Gerard Rijnbeek voert de sales van de twee marketingcommunicatie-evenementen

uit. Ook is op freelancebasis Peter Braam (ex-Rai Langfords) ingehuurd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in