Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoeksbureau Ipsos neemt I&O Research over

Ipsos neemt I&O Research over om een grotere positie in de publieke sector te krijgen. De nieuwe combinatie gaat Ipsos I&O heten.
Gerben Huijgen
Managing director Gerben Huijgen van I&O Research
Gerben Huijgen
Managing director Gerben Huijgen van I&O Research

Ipsos heeft de overname van I&O Research aangekondigd. I&O Research is het grootste onderzoeksbureau in de publieke sector in Nederland. Het nieuwe bedrijf gaat verder onder de naam Ipsos I&O. 
 
Sinds de oprichting in 1996 heeft I&O Research relaties opgebouwd met opdrachtgevers op alle niveaus van overheden, instellingen en NGO's. De combinatie van de twee bureaus brengt 250 professionals samen. Nederland is het vijfde onderzoeksland in Europa voor Ipsos en werkt onder meer voor de Europese Unie.

related partner content for mobile comes here

Ben Page, CEO van Ipsos, zegt: 'In lijn met onze strategie voor 2025 blijven we onze positie versterken in onderzoek voor overheden en de publieke sector.'
 
Gerben Huijgen, managing director van I&O Research: 'We zijn enthousiast over de fit van I&O Research met Ipsos en ervan overtuigd dat deze combinatie meer waarde zal opleveren voor onze mensen en klanten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in