Overslaan en naar de inhoud gaan

Newsweek alleen digitaal verder

Het Amerikaanse opinieblad Newsweek stopt na tachtig jaar met de papieren editie. Het gaat verder als Newsweek Global, met betaalde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Newsweek zal vanaf begin volgend jaar verschijnen met content voor e-readers, tablets en op het web. Een deel van die content zal ook beschikbaar worden gesteld via zustersite The Daily Beast, die sinds 2008 bestaat. Tina Brown is hoofdredacteur van zowel Newsweek als The Daily Beast en noemt de actie 'geen afscheid, maar een transitie'. Desondanks zullen er ontslagen vallen en wordt het bedrijf internationaal een kopje kleiner gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Uitgeverij IAC liet in juli al weten dat Newsweek op termijn volledig digitaal zou gaan. Nu heeft Brown aan de medewerkers van Newsweek en The Daily Beast. De laatste papieren Newsweek zal verschijnen op 31 december.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in