Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse nominaties voor EMEA Sabre Awards 2012

De nominaties voor de EMEA Sabre Awards zijn bekendgemaakt. Van de meer dan 1800 inzendingen uit EMEA-landen (Europa, het Midden Oosten en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de Nederlandse inzendingen zijn De Issuemakers twee keer genomineerd: een keer voor de campagne ‘Week van de Mediawijsheid’ voor Mediawijzer.net en een keer voor de campagne ‘NS Tijd voor Lezen’. Ook SIRE kan twee nominaties op zijn conto schrijven met de campagnes ‘Ik ben er nog’ met Lewis PR en ‘Kinderen in een scheiding’ met Winkelman Van Hessen. Daarnaast ontving Philips met OneVoice, Omnicom Group drie nominaties in verschillende categorieën: twee voor ‘Wake Up The Town’ en één voor Philips ‘Livable Cities Initiative’.

related partner content for mobile comes here

De Sabre Awards worden uitgereikt door de , de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. De Diamond & Gold SABRE Awards worden op 31 mei tijdens de SABRE Awards-ceremonie van The Holmes Group in Brussel bekendgemaakt.

Ook de zilveren winnaars van de SABRE Awards zijn eind maart bekend gemaakt. Klik voor het overzicht daarvan.

Bekijk hieronder de Nederlandse genomineerden voor de gouden en diamanten EMEA Sabre Awards 2012 per categorie:

THE SABRE AWARD FOR SUPERIOR ACHIEVEMENT IN BRAND-BUILDING

Wake Up the Town
Philips with OneVoice, Omnicom Group

BENELUX

Flower Bus
The Flower Council of Holland with Bijl, partners in public relations

Energy Future Program
Shell with Edelman

Transforming IBM Through Social Media
IBM Benelux with Ketchum Pleon

JIJ & Overijssel
Provincie Overijssel with Porter Novelli

Children Do Not Separate…
Sire with Winkelman Van Hessen

REAL ESTATE AND CONSTRUCTION

10 x 10
ICT Room with City Savvy

MULTI-COUNTRY PROGRAMME (ONE TO FOUR EMEA MARKETS)

Wake Up the Town
Philips with with OneVoice, Omnicom Group

CAUSE-RELATED MARKETING

Philips Livable Cities Initiative
Philips with OneVoice, Omnicom Group

ISSUES MANAGEMENT

NS Time for Reading
NS with De Issuemakers

AUTOMOTIVE

Shell V Power Network
Shell with Edelman

FOOD AND BEVERAGE

PR Introduction of 1-2 Open HAK Cap
Hak with Creative Venue

ENTERTAINMENT

Please Don't Stop the Music
Dutch Broadcasting Orchestras with Burson-Marsteller

PROFESSIONAL SERVICE FIRMS

The Cost Boomerang
KPMG with Man Bites Dog

EDUCATIONAL AND CULTURAL INSTITUTIONS

Week of Media Literacy
Mediawijzer.net with De Issuemakers

NOT-FOR-PROFIT ORGANIZATIONS

I'm Still Here
Sire with Lewis PR

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in