Nederlandse nominaties voor EMEA Sabre Awards 2012


Bij de Nederlandse inzendingen zijn De Issuemakers twee keer genomineerd: een keer voor de campagne ‘Week van de Mediawijsheid’ voor Mediawijzer.net en een keer voor de campagne ‘NS Tijd voor Lezen’. Ook SIRE kan twee nominaties op zijn conto schrijven met de campagnes ‘Ik ben er nog’ met Lewis PR en ‘Kinderen in een scheiding’ met Winkelman Van Hessen. Daarnaast ontving Philips met OneVoice, Omnicom Group drie nominaties in verschillende categorieën: twee voor ‘Wake Up The Town’ en één voor Philips ‘Livable Cities Initiative’.
De Sabre Awards worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. De Diamond & Gold SABRE Awards worden op 31 mei tijdens de SABRE Awards-ceremonie van The Holmes Group in Brussel bekendgemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok de zilveren winnaars van de SABRE Awards zijn eind maart bekend gemaakt. Klik hier voor het overzicht daarvan.
Bekijk hieronder de Nederlandse genomineerden voor de gouden en diamanten EMEA Sabre Awards 2012 per categorie:
THE SABRE AWARD FOR SUPERIOR ACHIEVEMENT IN BRAND-BUILDING
Wake Up the Town
Philips with OneVoice, Omnicom Group
BENELUX
Flower Bus
The Flower Council of Holland with Bijl, partners in public relations
Energy Future Program
Shell with Edelman
Transforming IBM Through Social Media
IBM Benelux with Ketchum Pleon
JIJ & Overijssel
Provincie Overijssel with Porter Novelli
Children Do Not Separate…
Sire with Winkelman Van Hessen
REAL ESTATE AND CONSTRUCTION
10 x 10
ICT Room with City Savvy
MULTI-COUNTRY PROGRAMME (ONE TO FOUR EMEA MARKETS)
Wake Up the Town
Philips with with OneVoice, Omnicom Group
CAUSE-RELATED MARKETING
Philips Livable Cities Initiative
Philips with OneVoice, Omnicom Group
ISSUES MANAGEMENT
NS Time for Reading
NS with De Issuemakers
AUTOMOTIVE
Shell V Power Network
Shell with Edelman
FOOD AND BEVERAGE
PR Introduction of 1-2 Open HAK Cap
Hak with Creative Venue
ENTERTAINMENT
Please Don't Stop the Music
Dutch Broadcasting Orchestras with Burson-Marsteller
PROFESSIONAL SERVICE FIRMS
The Cost Boomerang
KPMG with Man Bites Dog
EDUCATIONAL AND CULTURAL INSTITUTIONS
Week of Media Literacy
Mediawijzer.net with De Issuemakers
NOT-FOR-PROFIT ORGANIZATIONS
I'm Still Here
Sire with Lewis PR
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid