Overslaan en naar de inhoud gaan

MOAwards breidt bureau-award uit: Bureau van het Jaar XL

Zoals altijd bepalen de vakjury’s de winnaars, maar iedereen die in het vak werkt, mag kandidaten voordragen voor 5 categorieën.
Wie wint dit jaar?
Wie wint dit jaar?
Wie wint dit jaar?
Wie wint dit jaar?

De MOAwards, die dit jaar op 1 juli 2021 zullen worden uitgereikt, kent dit jaar een aanpassing van de procedure voor de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. Waar voorheen alleen de bij de MOA aangesloten bureaus konden worden voorgedragen, komen dit jaar alle bureaus op het gebied van data-analytics, data-science en -insights in aanmerking voor de award. Dat maakt de Moa dinsdag bekend.

related partner content for mobile comes here

Startsein

Daarmee geeft de Moa meteen het startsein voor de mogelijkheid om kandidaten voor te dragen voor de vijf categorieën waarin de prijzen worden uitgereikt. Dat zijn:

• Marketing Research & Analytics Bureau

• Insights Professional – Bureauzijde

• Insights Professional – Bedrijfszijde

• Digital & Webanalist

• Young Talent

Moa: 'Zoals altijd bepalen de vakjury’s de uiteindelijke winnaars, maar iedereen die in het vak werkt, mag kandidaten voordragen.' Aanbevelen kan tot en met 24 februari via moawards.nl.

Categorie 6

Voor de zesde categorie – Insights Scientist – kunnen wetenschappers één of meer wetenschappelijke artikelen, boeken of proefschriften insturen die gerelateerd zijn aan het Topic of the Year: 'Tools for Cap-turing Information to Improve Business Insights.'

Over MOAwards

Al 13 jaar reikt Moa de MOAwards uit, dé vakprijzen voor onder andere inspirerende insights-professionals en toonaangevende marketingresearch & -analytics-bureaus die het verschil maken in het vakgebied.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in