Overslaan en naar de inhoud gaan

Joris van Heukelom directeur crossmedia DAG

Joris van Heukelom is benoemd tot directeur crossmedia van DAG. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de creatieve ontwikkeling en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Joris van Heukelom (1969) is werkzaam bij KPN waar hij momenteel verantwoordelijk is en blijft voor de invulling van de content-strategie.

related partner content for mobile comes here

Joris van Heukelom: 'Niets is boeiender dan een nieuw mediamerk uit de grond stampen en met DAG krijg ik zelfs de kans om het medium print aan de zijde van Bob Witman beter te leren kennen. Verder kan ik bij DAG mijn conceptuele en creatieve ei kwijt.'

Edwin Tromp, directeur van DAG Media: 'Joris heeft een belangrijk aandeel gehad in de totstandkoming van DAG. Zijn ervaring op het gebied van de verschillende media die DAG omarmt, heeft er mede voor gezorgd dat we nu dit unieke concept voor zowel gebruikers als adverteerder kunnen introduceren. Ook richting adverteerders is hij de ideale man om innovatieve content-concepten te ontwikkelen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in