Overslaan en naar de inhoud gaan

Joost de Jager leidt Pepper

Joost de Jager is benoemd tot managing director van datingsite Pepper, een onderdeel van RTL Ventures.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij vervult de functie per vandaag. De Jager wordt eindverantwoordelijk voor en richt zich op de verdere groei. Naast een leidende rol op strategie en innovatie is De Jager verantwoordelijk voor de verdere commercialisering van Pepper.

Nicolas Eglau, directeur RTL Ventures: &;Joost versterkt het Pepper-team sinds januari op interim basis. Hij brengt een schat aan ervaring mee, die hij de afgelopen jaren heeft opgedaan in de datingbranche. We hebben gemerkt dat we zijn kennis zeer goed kunnen gebruiken om de innoverende en vernieuwende positie van Pepper verder uit te bouwen.&;

De Jager: &;De afgelopen maanden ben ik onder de indruk geraakt van de drive van het bestaande team en de ondernemende geest van RTL Ventures. De technologische ontwikkelingen in de online datingmarkt fascineren me en bieden vele mogelijkheden.&;

related partner content for mobile comes here

De Jager begon zijn carrière bij KPN Mobile en Lost Boys, waarna hij bij T-Mobile strategische managementfuncties uitoefende. Bij Capgemini was De Jager Managing Consultant Telecom, Media & Entertainment. Kennis van de datingmarkt deed hij op als Country Manager bij Parship. Afgelopen jaar werkte De Jager als zelfstandig adviseur voor UPC, T-Mobile, Mediamarkt en Tele2. De Jager neemt het stokje over van Lex Boost, die begin dit jaar de overstap maakte naar Leaseweb in Washington, USA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in