Hornbach: ‘Nederlanders hebben eigen campagne nodig’


Wat onderscheidt Hornbach nu echt van andere bouwmarkten? Daarover gaat de nieuwe campagne ‘Ontdekkingsreis bij Hornbach’, waarin twee vrienden de kijker meenemen op ontdekkingsreis door een Hornbach-vestiging.
Het is voor het eerst dat Hornbach een commercial in Nederland opneemt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMichel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach Nederland: ‘De grotere campagnes van Hornbach zijn er vooral op gericht de merknaam op een andere manier te positioneren dan concurrerende bouwmarkten dat doen.
'Maar we ontdekten dat er Nederlandse versies van de commercials nodig waren om de boodschap hier echt te laten overkomen.
Ontdek Hornbach - De allerlaagste prijs!
‘We wilden een campagne die de eigenschappen van Hornbach – het ruime assortiment, altijd de laagsteprijsgarantie, service – bij de consument op het netvlies brengt.
‘Deze nieuwe campagne gaat meer in op wie Hornbach is qua concept, en speelt daarmee meer in op de ratio van de kijker.’
De marketingmanager hoopt dat de kijker na het zien van de spots zich bewuster zal zijn van het onderscheidend vermogen van Hornbach.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid