Overslaan en naar de inhoud gaan

Hornbach: ‘Nederlanders hebben eigen campagne nodig’

Bouwmarktketen gaat op de Nederlandse toer met nieuw campagneconcept.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat onderscheidt Hornbach nu echt van andere bouwmarkten? Daarover gaat de nieuwe campagne ‘Ontdekkingsreis bij Hornbach’, waarin twee vrienden de kijker meenemen op ontdekkingsreis door een Hornbach-vestiging.

related partner content for mobile comes here

Het is voor het eerst dat Hornbach een commercial in Nederland opneemt.

Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach Nederland: ‘De grotere campagnes van Hornbach zijn er vooral op gericht de merknaam op een andere manier te positioneren dan concurrerende bouwmarkten dat doen.

&;Maar we ontdekten dat er Nederlandse versies van de commercials nodig waren om de boodschap hier echt te laten overkomen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

‘We wilden een campagne die de eigenschappen van Hornbach – het ruime assortiment, altijd de laagsteprijsgarantie, service – bij de consument op het netvlies brengt.

‘Deze nieuwe campagne gaat meer in op wie Hornbach is qua concept, en speelt daarmee meer in op de ratio van de kijker.’

De marketingmanager hoopt dat de kijker na het zien van de spots zich bewuster zal zijn van het onderscheidend vermogen van Hornbach.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in